Blog

Blog

Ötödik - az Igazi Továbbküldős

2007. július 16. - Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány

Szerintem mindannyiunknak tele van a töke ezekkel a lánclevelekkel. De azért továbbküldjük őket...:) na jó, tisztelet a kivételnek:))  Az alábbi szerintem a létező legjobb, amit valaha is kitalált pihentagyú ember.

 

1. Géza fejedelem idejében nem voltak számítógépek, ezért nem tudta továbbküldeni ezt a mailt, ezért 997-ben agyvérzést kapott, és jól meg is halt.

2. Unokája, Imre herceg sem tanult a hibájából, ő sem küldte tovább. Meg is halt fiatalon egy vadászat alkalmával.

3. István király sem küldte tovább, ő is meghalt, de csak később.

4. Ha jobban végiggondoljuk azért halt ki az Árpád-ház, mert senki sem küldte tovább a szerencsemailt. Az összes Árpád-házi királyunk halott emiatt.

5. A részeges IQ Gyuri bácsinak sincs számítógépe Alsó-Bivalybasznádon, így hazafelé a kocsmából el is b*ta egy tehervonat.

6. Egy barátom barátjának a barátja, akinek nem tudom a nevét, csak hallottam, hogy mesélték előttem huszonhárman, állítólag továbbküldte és tíz perc múlva megcsörrent a telefonja és vezérigazgatói állást kapott, vagy valami ilyesmi. Ez minden kétséget kizáróan bizonyítja, hogy működik.

7. Egy barátom barátjának az ismerősének a testvérének az anyjának az ismerősének a nagybátyjának a fiát elhagyta a barátnője, mert nem küldte tovább a szerencselevelet. A következőképpen történt a dolog: Józsi hazajött a munkából, a barátnője otthon ordibálva fogadta: - Tudom, hogy ma kaptál egy szerencsemailt és nem küldted tovább, ezért elhagylak. Azzal fogta magát, összecsomagolt és többé nem is jött vissza.

8. Pista bácsi halálos beteg lett, mert nem küldte tovább. A dolog úgy történt, hogy másnap 8:16 perckor nagy fájdalmai voltak, ezért elment az orvoshoz. Az alaposan megvizsgálta, majd így szólt: -Pista bácsi? Maga továbbküldte a szerencsemailt? -Nem, fiam. -Akkor Isten nyugosztalja a Pistabácsit. Oszt azzal meg is halt az öreg, visszakérdezni se volt ideje.

9. Az egyik kollégám tegnap megkapta a szerencsemailt, tovább is küldte és nem halt meg éjszaka. Tehát működik. (Igaz, hogy azt kívánta, hogy bárcsak megkettyinthetné a szomszédja lányát, ami nem sikerült neki, de legalább nem halt meg.)

Nosza, te se tétlenkedj! Küldd tovább annyi példányban ezt a levelet, hogy lefagyjon a cég rendszere, különben úgy jársz mint a Pistabácsi!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr96118695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiNaiva 2007.07.16. 10:37:36

Jópofa levél. A sok idióta még el is hiszi, ami benne van :)

Bár én nem küldeném ezt se tovább. Ha kapok egyet, önkénytelenül is a törlés gomb felé mozog a kezem. Természetes reflex :)

jürgen baromartz 2007.07.16. 12:12:47

ez nem egy kimondott "szerencselevél", inkább valami paródia. annak viszont jó szerintem, én továbbküldeném :)

Sol 2007.07.16. 12:25:36

Nekem az egyik barátnőm akart adni valami szerencsesüti tésztát, amit szaporitani kell és aztán továbbadni másnak. Arra gondoltam akkor hogy ez már a vég, mert a következő dolog amit tovább kell küldeni/adni/stb valakinek, talán már életveszélyes lesz

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.07.16. 13:14:04

én ezt továbbítottam tizenhárom embernek, remélem holnapig még nem jönnek a végrehajtók)))))

Vladek visszatért 2007.07.16. 15:56:29

Na ehun vagyok. Ilyen levelek jöhetnének, ez tetszik, ellenben a sok retardált szarjával. :D

ÉgiMása 2007.07.16. 16:25:13

...háttezzqvajóóó...
főleg az Árpád-ház...

Zsebencik Lopédia 2007.07.16. 16:29:48

Ha ezt NEM olvasod el, kapsz 10 millió forintot.


Elolvastad.


Elszúrtad !


Ui: tényleg működik, én elolvastam, és nem kaptam meg a 10 milliót. Végre valami működik!

Vladek visszatért 2007.07.16. 18:51:06

Shania, Te inkább énekelj. Vagyis inkább táncolj, a port jobban bírom. :P
süti beállítások módosítása