Blog

Blog

Huszonharmadik - Vissza a fogyasztói társadalomba

2007. december 08. - Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány

Jó pár hét lecsúszottság, utálkozás (ön-és embertársak irányába) és nyomoronc lelkiállapot után VÉGRE sikerült találnom munkát!!Korrekt munkaidő, nem rossz összeg (na jó, nem egy luxvidejós sztárgázsi, de azért kielégítő;)), szimpatikus környezet meg minden.

A jövő héten kezdek...

(Most pedig kurvára ünnepelem magam, mert fasza csaj vagyok. aszondta Mr Kali is, csak másképpen)

Azért hadd osszam meg veletek az álláskeresés (illetve az időszak) próit és kontráit, ahogy én láttam. Persze lehet, hogy mások másképp gondolják...

+lehet dögleni napközben is, ha épp nem interjún vagy

+elintézhetők azok a dolgok is, amiket eddig a munkaidőd miatt hanyagolnod kellett

+nem utálod annyira a vasárnap estét

------------------------------

-nincs bevétel

-unatkozol egy idő után

-idióta,nagyképű vezetőkkel kell találkoznod és "kurválkodnod" nekik, hogy téged válasszanak ki a megpályázott állásra (én ezt nagyon nehezen bírtam elviselni...)

-bizonytalanság (EZ A LEGESLEGSZARABB!!!!!!)

-önbizalomcsökkenés (egyenes arányban a munka nélkül töltött napok számával)

De ennek a sok csúnya rossz mínusznak most már vége lesz!!!

most ilyen hangulatom van kb.:)

 https://youtube.com/watch?v=FSSIgNjb_Wk

(benne egyik kedves férfikedvencem a sok közül:)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr13257348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2008.03.03. 19:50:34

Gratula!
Én bíztam benned :)

És még mindég szeretem az operát :)))

nina2000 2008.04.22. 15:05:29

Van egy kiállításom a 'Csigában' a csiga nevű objektum a Rákoczi tér sarkánál van( balról az első utca és a tér saka) ha ráérsz érdekel nézd majd+.

toxikus 2008.04.22. 15:20:58

grat. nekem mindig mázlim volt. asszem nem voltam még olyan interjún ahol visszautasítottak volna
süti beállítások módosítása