Blog

Blog

Tizennegyedik - Tinikorom nagy-nagy slágere :)

2007. augusztus 15. - Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány

https://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU

Mit is tudnék hozzátenni?:) Ez a szám meghatározója volt fiatalkori jellemfejlődésemnek:)))

(Már akkor eldőlt, hogy mi az, amit SOHA nem fogok hallgatni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kalibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr14140741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spájdernecc 2007.08.16. 06:49:10

www.youtube.com/watch?v=6qJTyGmZeLo
hát én ezt utáltam, de nagyon, viszont nem lehetett elkerülni

Carnivora (törölt) 2007.12.04. 12:45:22

aztakurva ezt a csodát már több, mint 10 éve nem hallottam

Marcell 2008.04.18. 12:40:40

én a Gala - Freed from desire-t szeretem:D(de igazából szinte mindent, ami abból az időből származik
süti beállítások módosítása