Blog

Blog

Első

2007. július 13. - Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány

Nem írok bevezető okosságokat, nincs is kedvem, meg minek is...

Inkább:

A volt osztálytársaim zenekara, szerintem jó:)))

http://uk.youtube.com/watch?v=OrNbBHbt72w

A bejegyzés trackback címe:

https://kalibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr60117666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jürgen baromartz 2007.07.13. 22:20:57

ELSŐŐŐŐŐ!!!! *éktelen kiabálás* :):):)
jaj de örülök hogy te is blogolsz :) hogy mondják a plázatündérek? THÖKKYOO
meghallgattam a muzsikát, nem említeném őket egy lapon a twisted sisterrel :) (ironizálás, ferdítés, enyhítés, túlzás). frankó nagyon.

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.07.13. 22:35:26

Csiccsókám, én meg annak örülök, hogy első vagy és felszentelted a blogomat amit unalmamban kezdtem.:)

KicsiNaiva 2007.07.14. 12:31:26

Blogolsz? Szupcsi :)
Kár, hogy lemaradtam a premierről :(

Részeges Huligán 2007.07.16. 17:27:33

multkor rákattintottam, és nem volt itt semmi.
meztelen képeid lesznek fenn? :)

Részeges Huligán 2007.07.16. 18:45:31

nem a video nem jelent meg, hanem a blog maga :)
már tettem fel multkor meztelen képeket, az nem volt alég? :)
süti beállítások módosítása