Blog

Blog

Negyedik - Kozmótippek

2007. július 14. - Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány

Ezt a kis listát a "XXI. századi női bibliában" találtam... Megjegyzéseim színesben a duma mellett.

 

(forrás: Cosmo)

 

5 szexis csintalanság

Dobd el a glóriádat 48 órára, és engedd a rosszkislányos oldaladat uralkodni!

1. Igyál egy bűnre csábító italt!
Szedd össze a csajokat péntek este és igyatok egy csokis martinit! Próbáljátok ki ezt a veszélyes receptet. Ami a shakerbe kell: 2 cent vodka, 1 dl vaníliaaroma, 1 cent Frangelico és 4 cent jeges csoki. Rázzátok össze és mehet is a pohárba. Fasza, relatíve kevés Frangelicót tartok itthon mostanában. Szerintem a tequila ugyanolyan bűne csábító lehet...:)

2. Készíts merész sminket!
Rózsaszín ajkak? Azok bizony túl mézes-mázosak erre az éjszakára. Az izgalmas szombat este előtt fesd ki a szádat a bordó egy szexi árnyalatával. Ez a színvilág előcsalja majd a benned rejtőző csáberőt. Plusz: a pasid nem tudja majd levenni a szemét rólad egész este. ÉN SZERETEM a rózsaszínt. A bordó rúzs estélyi cucchoz néz ki jól valami hiperelegáns macán. (se estélyim, se eleganciám,bebukva!) Mellesleg a pasim nem szereti a nagyon megkomponált vakolatot a képemen. Elvégre nem egy festékesbödönnel szeret smárolni. Meg nehogy má vmi Kerribredsó mongya meg nekem a frankót.

3. Legyél csibész és tombolj!
Senki sem rosszabb egy rockernél. De a hotelszobák rombolása és a vandál viselkedés olyan snassz. Szombat este feljetsd el a rongálást és keresd fel valamelyik CD-üzletet néhány vadonatúj, ütős lemezért. A rockerek valószínűleg sértőnek találják az első mondatot. Már aki rocker. Én nem vagyok az, de szeretem. Szombat estémet pedig nem egy bótban képzelném el.

4. Szervezz egy jelmezbált!
Feletsd el a csajos imidzset szombat estére, és légy a házigazdája egy maskarás bulinak. Mondd meg a vendégeknek, hogy te intézed a jelmezeket. Szerezz színes maszkokat (ezek nem drágák), és add oda a vendégeknek. Magad is meglepődsz majd azon, hogy az elrejtett arcok miatt milyen mértékben vesztik el gátlásaikat a srácok. Magyarul minden Operaház fantomja nyerő lehet egy maszkos este erejéig. Aztán valószínűleg így alakulnak majd ki a párok is: pl a Sikoly maszk bőszen nyomja a Daisy kacsát a konyhában, míg Dagobert bácsi elbújt a Csőrike szoknyája alatt.

5. Tanulj a topmodellektől!
Te is tudod, hogy a legtöbb pasi imádja a modell kinézetű csajokat. Barátnőiddel vackolódjatok be a tévé elé és nézzétek hétfő esténként 21:15-től a VIASAT3 modellkereső valóságshowját, amelyben 13 szuperszexis lány verseng a topmodell címért. A lányoknak a legkeményebb szakmai próbatételeken kell átesniük. Fogadd meg te is a szakmai zsűri tanácsait, így ha topmodell nem is, de csábító szirén azért lehetsz.  az első mondattal kapcsolatban érdekelne néhány hús-vér faszi véleménye, kinek teccik az Auschwitz-reklám Kate Moss pl. A Playboy nyuszik azért jobbak, nem?:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kalibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr51117954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiNaiva 2007.07.15. 17:10:22

Cosmopolitan. Ajjajj...
Minden ilyen magazinban béna tippeket adnak. Az a legjobb amikor belecsempésznek egy-két reklámot is (mint a topmodell leszek pl.)
"Legyél csibész!" Csibész a lemezboltban? Anyám...

jürgen baromartz 2007.07.15. 17:39:57

kozmoszpuritán.. LOL
a negyedikről nekem is egy kib. nagy orgia jutott eszembe :)
"Senki sem rosszabb egy rockernél." ezt most úgy érti, hogy a bakancsos barmok a társadalom legalja (amelyik kifejezés mellett simán elmegyek szó nélkül), vagy hogy a rockzenekedvelők a társadalom legalja (amiért viszont egy alapos fogsorátrendezést vállalnék a cikk írójának, sok szeretettel)? persze a szőke szolikurváknak tökmindegy, hiszen azoknak csak paris hilton az egyetlen ember alakú ember.

jürgen baromartz 2007.07.15. 17:43:54

"A Playboy nyuszik azért jobbak, nem?:D"
hát, az én szemem férfiből van, és megállapította, hogy a pléhboj-ribik kb. 60 %-a sminkkel (is), 90 %-a smink nélkül ronda. bódi szilvi például smink nélkül egy közönséges kiélt kurva, ezt a jégkorcsolyás műsorban látott bejátszások alapján bizton állíthatom.

spájdernecc 2007.07.16. 05:29:07

5.
a legtöbb férfi imádja a topmodell kinézetű csajokat
ebből is látszik, hogy a szerző igazi hímmel mág nem találkozott :)

Sol 2007.07.16. 12:19:31

Az én ismeretségi körömben, a topmodell kinézetü csajokat részesítik előnyben:d

Sol 2007.07.16. 12:21:29

amúgy ezek az elvileg "hiánypótló" újságok rám soha semmilyen hatással nem voltak, holott gyakorló egyedül élő női személy vagyok. De valahogy mégsem kedvelem ha mások akarják megmondani, hogy mit gondoljak bizonyos dolgokról.

gargoyle 2007.07.18. 12:28:15

nekem mindegy mi a csaj foglalkozasa. vizualisan csak az erdekel jol nez-e ki. az se gond ha kozben melytengeri buvar. csicsolinonak meg igaza van, hogy ezerszer inkabb egy jol kinezo csontkollekcio, mint egy szetsminkelt kieltfeju playboynyuszi. nem azert de utolso par evben pl az ev modellje cim birtokosai kivetel nelkul mintha a 4es ut melletti huspiacrol jottek volna a vetelkedesbe csak utkozben vett nekik a manager egy strasszos furdorucit. (kelemen annanak es dundikanak nem lattam meg ertelmezheto fotojat, pedig evek ota nyomjak oket minden lehetseges feluleten)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.07.30. 10:17:23

Szerintem az 5. pontban foglalt kérdést topmodellje válogatja :)
Kate Moss szerintem is gáz, pedig én a vékony csajokat kedvelem.
Ez tipikusan olyan dolog, hogy itt nem az számít, a pasid mit gondol rólad, hanem az, a többi nő mit gondol. Ez pedig hibás nézet szerintem.

djgiorgio 2007.11.04. 20:12:54

6. lépésként lépj be a siwiw re
www.siwiw.com

:DDD
süti beállítások módosítása